onsdag 13. juni 2012

Spesielt for to trofaste lesere

Swiss Army Wife og Davids Engle etterlyste etter gårdagens retrovaseinnlegg et lite snapshot av en grønn vase. Det er ingen ting som gleder mer enn ennå glede andre, bortsett fra kald chablis og friske bringebær, så her kommer bildet.

Grønn vase til venstre i bildet.

Ikke så grønn som noen antakelig håpet. Men fiiin!



Himmelgutten leste ikke om pysjbukseproblematikken før i dag, da iført praktiske chinos i stedet for den rutete, slaskete. Måtte det bare vare....

Keiserklem

2 kommentarer:

  1. Tøff ja! Nydelig blekgrønn farge! Jeg ser den for meg med judaspenge i. Det er egentlig utrolig hva som blir pent igjen hvis man bare venter lenge nok!

    Takknemlig klem fra absolutt trofast leser
    Swiss A. Wife

    SvarSlett
  2. Og lige en hilsen fra den anden trofasteste følger. Ohh jeg bliver så glad og smigret - tror faktisk slet ikke jeg kan tåle den slags omtale. Sidder nu her i mine rødternede pyjamasbukser (og identificerer mig med Himmelgutten) og trøster min mand. Ja Danmark mistede jo et point i fodboldkampen mod Portugal. Der var trist stemning herhjemme, da både mand og yngste datter (han har opdraget hende godt, ham Ole) gik i sort, da Portugal scorede deres sidste mål. ØV:-( Og i køkkenregionerne gik det ikke meget bedre, da Smeg-komfuret strejkede, og vi måtte op til Lizzie på 2. og låne hendes ovn til at bage de hjemmelavede pizzaer i. Sikke et mas. Dejligt med gode naboer. Til gengæld fik vi Paradisis til dessert - og vi delte naturligvis med Lizzie og Hakon på 2. :-)
    Knus og dejlig torsdag til Jer alle tre....
    Kate

    SvarSlett