onsdag 14. mars 2012

Bloggkrise

Guttene kom hjem med litt av hvert fra Stockholm. Lysslynge til balkongen, fryktelig mange muffinsformer og en taperull eller to, for å nevne noe. Et ødelagt kamera var også med hjem, selv om det ikke var etter planen. Når det ble ødelagt er uvisst, men Dekoratøren holder en knapp på at det skjedde på flyet.

Ellablomsten prøver å skjønne hvorfor han ene papsen drar med seg så mye fint hjem.

Å stå uten kamera er rimelig deprimerende for en blogger, nå er det bare å håpe på rask reparasjon og en åpenbaring av gamle, ubrukte bilder i arkivet. Det er også en påminnelse på at nå må guttene lese brukerveiledningen som fulgte kameraet, lære seg å ta bedre bilder. Det gjelder bare å finne esken kameraet kom i. Den esken har ingen sett siden leilighetsbyttet, så kvelden går med til leting...

Nyt kvelden!

Keiserklem

9 kommentarer:

  1. Skjønne Ellablomsten <3

    Merkelig hvor mange fine muffinsformer man finner når man er ute og reiser...*kremt*

    Ha en fin kveld

    Lottemora

    SvarSlett
  2. Huff da, føler virkelig med dere! For jeg har nemlig "been there done that" for ikke så lenge siden, utrolig kjipt!
    Håper det ordner seg for dere snart!

    SvarSlett
  3. Men herregud alltså världens sötaste....Blir helt kär:)
    Kram

    SvarSlett
  4. Æsj så kjedelig å være uten kamera.. Jeg gråt i minst en halvtime da mitt gikk i gulvet og skjermen ble knust. Håper dere snart har på plass igjen kamera, så slipper dere langvarig krise ;)

    Ps.. jeg synes dere skal melde dere på Norges vakreste hjem :)

    klem

    SvarSlett
  5. Hei og uff så kjedelig med ødelagd kamera... Det skjedde med meg for litt over et år siden og jeg gikk inn i en liten depresjon, uff, hoho, men sant. Mac og kamera og forøvrig iphone er ting jeg ikke kan leve uten... Men Mr H var så snill at han skaffet meg et nytt et, det gamle sto ikke til å redde :( Håper deres blir i orden fort! Ellers er det jo som dere sier også en mulighet å rote i arkivet :)
    Ha en riktig så fin torsdag videre!

    SvarSlett
  6. Så dumt at dere har ødelagt kameraet, men jeg kjenner meg igjen. Idag da jeg skulle blogge og hadde tatt bilder så fant jeg ikke ledningen for å overføre bildene med og kjente meg ganske så hjelpesløs ut. Men da var det godt å ha en mobil med et greit kamera som fungere greit i et nødstilfelle:)

    Ha en super dag.

    SvarSlett
  7. Ha, ha!! Vims EN og TO??
    Det er helt forferdelig å være uten kamera når man blogger.
    Man ser jo alltid noe man skulle tatt bilde av!! Jeg sender
    store og gode tanker til dere.

    Hilsen -frua -som -har -ommøblert
    noe -fryktelig-og -sitter -med- brillene- på -nesen -og -myser...

    SvarSlett