søndag 5. juni 2011

To menn og en liten dame

Nok en helg er straks forbi og Keiserne har tilbragt en sløv søndag ute i solen. Temperaturer opp mot 20 grader er ikke hverdagskost i Trøndelag, og guttene er skjønt enig om at det har vært herlig å endelig kjenne litt sommer på kroppen igjen. Hvem liker vel ikke det?


Guttene har vært nokså sløve med interiørbloggingen i det siste. De har bestemt seg for å ta seg sammen og bli flinkere til nettopp dette. Solfylte dager og godt humør hjelper helt klart på inspirasjonen og skrivelysten. Noen tidligere nevnte endringer hos Keiserne medfører litt lett ommøblering. Da dukker behovet også opp for å klekke ut noen nye idéer og løsninger i leiligheten. Kombinasjonen av alt dette vil definitivt resultere i flere interiørfokuserte blogginnlegg fremover.


Det er flere som har fått med seg at det er nedtelling hos gutta for tiden. Nysgjerrigheten blant leserne har vist seg å være stor. Stas! Nå kan det røpes at tosomheten oppe i fjerde nærmer seg slutten. Om få dager får nemlig Dekoratøren og Himmelgutten selskap av en ny samboer. Det er ingen hvemsomhelst som flytter inn, men rettere sagt en liten dame på fire ben med mørke trekk. En dame med stil og bøttevis med sjarm. Herregud som guttene gleder seg!


Det meste er på plass til helgens innflytting. Guttene håper godværet holder seg, slik at damen får en hjertelig velkomst og fin start på samboerskapet. Det er mye glede og spenning i fjerde om dagen, og spennende tider blir det helt klart fremover. Den lille damen vil nok sette sitt preg på bloggen, noe gutta håper leserne ikke har noe i mot.

Ha en fortreffelig kveld!
Himmelgutten

13 kommentarer:

  1. Det var det jeg gjettet på, at dere skulle få dere hund. Så koselig! Vi har en firbent dame i huset her også, og jeg kan skrive under på at det gir mye glede og kos. :)

    SvarSlett
  2. Deilige farger på bildene du viser!

    Koselig med hund! Har pus vi da:) dyr må man ha ;) hihi

    klem

    SvarSlett
  3. Å grattis for at dere endelig får en etterlenget hund :) Valper er jo bare såååå søte. Hvilken rase? Bare stas å se hundebilder på blogg, så blir morsomt å følge med!

    Klem Chilli Charm

    SvarSlett
  4. Vi har en liten mørk dame her i huset også. Utrolig så mye glede en liten hund sprer i hverdagen, det er GULL verdt!

    SvarSlett
  5. ÅÅÅÅÅ :) Gleder meg til å se denne lille damen :D
    Blir det mops montro?

    :)

    SvarSlett
  6. Wiii! Hurra for nye kjærlighetsforhold! ♥ En liten damefrøken på fire bein blir herlig! Gleder meg til å se bilder av henne.

    SvarSlett
  7. Så gøy da! :) Gleder meg til å se hvordan det går med den lille damen deres! :)

    SvarSlett
  8. Morsomt at dere får dere en hund. Kommer sikkert til å bli fint og utfordrende. Flotte stilleben, jeg likte godt tallet av tre:)

    Vigleik.

    SvarSlett
  9. juhuuuu! kjenner jeg gleder meg med dere!
    hunder og interiørblogg er som hånd i hanske;-)
    tror alle setter pris på bilder av nurket
    som spiser keisertøffler!
    å som jeg gleder meg til å følge med nå....
    (også må vi lære Hilde å kommentere, for det tør hun ikke ennå)
    klem fra Tone

    SvarSlett
  10. Å så koselig <3
    Kjæledyr er så kos! Gleder meg til å se bilder!

    SvarSlett
  11. Jeg havde faktisk også tænkt på, om I mon skulle have en hund (det kan man jo sagtens sige nu, men det er altså rigtigt:-))
    Hvor er det spændende. Kan godt forstå I glæder Jer. Og det kan hunden også gøre, for jeg kan ikke tænke mig et bedre sted at være husdyr end hos Jer.
    Glæder mig til at se den lille tøs:-)

    SvarSlett
  12. SÅ GØY! Gratulerer med det snart ankomne nye familiemedlemmet. Tenker den lille damen kommer til å tråkke inn med fire gode labber og sette sine avtrykk i fjerde for evig og alltid! Advarsel: det ER lett å bli tussete når man får en hund i armkroken. Og det er akkurat slik det skal være. ;)
    Gleder meg på deres vegne og til å se den skjønne lille prinsessen/hertuginnen/keiserinnen/dronningen/madammen!

    Ønsker dere en deilig ny uke!
    Klem,
    Willie

    SvarSlett
  13. Gratulerer med en liten dame på vei :)
    Nydelige bilder, herlige farger!!

    Klem fra Stine

    SvarSlett