onsdag 15. juni 2011

Med hodet under armen

Dekoratøren har vært på skattejakt på tetrisloftet igjen. Eller altså, egentlig skulle han bare bære opp to sausnebb. Det gikk som det bruker å gå, det ble med en haug med ting ned igjen. Tetrisloftet byr på mye, blant annet fare for selvskading, hinderløp og lett klatring. Denne gangen stod Dekoratøren på en puff med en stabel matter med den ene foten, og den andre blant telysglass på ei hylleplate. Ikkje braaa...



Men på grunn av denne klatringen kom han litt i høyden, og hva kunne han derfor skue med sine litt mørkere enn lyseblå? Jo, herr og fru Baywatch. De har ikke vært framme på mange år, mye på grunn av at herr Baywatch har mistet hodet og fruen tråkket over. Begge fikk badegolvet i fleisen, for å si det sånn.



Nå trenger man vel ikke noe trent øye for å se at herren kanskje ser mer på speedos enn bikinilinjer. Who's a little teapot, liksom. Han har stilt seg opp med hånden på hoften og kortbuksene er på. Fruen tar seg til hodet og tenker at det ikke ble noe annerledes med den saken, selv etter at mannnen mistet hodet.


Nåh, det var dagens personifisering av to fine figurer fra Filippinene. De skal få være nede en stund nå, kanskje skal de få følge av litt skjell og sånn. Bare det ikke blir for maritimt, det er i hvert fall ikkje braa... i en byleilighet.

Ha en fin-fin kveld!
Dekoratøren

9 kommentarer:

  1. Hallo gutta boys! Dette er eit bra bilde på min tilstand siste måneden. Takk for hurraropet her ein kveld; det betydde MYKJE meir enn dokke anar! :) Ikkje så lett å kome i gang igjen med blogginga etter ein så lang pause. Då hjelper det stort med entusiastiske herremenn med putefetisj på sidelinja. Eg har vore innom her med jevne mellomrom, og må få gratulere med den lille skjønnheita som har flytta inn i fjerde! Nydeleg! Håper baywatchmannen får hovudet på plass, og at madammen får orden på beina sine igjen. Det er tross alt snart badesesong?

    God klem,
    E

    SvarSlett
  2. Hahaha! Kostelig!!
    Tetrisloftet - den var fin;)

    SvarSlett
  3. Blir litt nyskjerrig på korleis det loftet dokka ser ut eg. Steikje braa?
    Klem Kristine:)

    SvarSlett
  4. Hehe.. Herlig historie om to lekre badenymfer. :)

    SvarSlett
  5. Kult. Kjenner meg igjen. Utrolig hva man egentlig tar vare på, men figurene var tøffe. Likte den slitte stilen.

    SvarSlett
  6. ....her måtte jeg le!!!
    jeg har akkurat det samme problemet i vår bod, dog kjeller-bod...her har jeg lekt tetris ja! Kommer ikke inn i boden engang*blunkesmil*

    ...morsomme figurer, med en morsom historie..dere er herlige*smile*

    ..og igjen, for et aldeles nydelig nytt familie-medlem dere har fått!*smile*

    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Ha, ha. Festlig historie. Dere er morsomme. :) Hadde sansen for herremannen med hodet under armen jeg da. Loft er og blir skumle i min verden, og jeg går IKKE frivillig opp på slike. Hadde seriøst noen über creepy opplevelser som barn på mine besteforeldres loft. Så jeg holder meg til boder - med godt lys! ;)

    Ble superduperglad for å høre at dere har heiet på meg! Tusen takk. :) Jeg har heiet tilbake! Lykke til! Hils til den skjønne prinsessen. *Smelt*

    Klem til dere alle tre,
    Willie

    SvarSlett
  8. Humor! Elsker måten dere skriver på! Fruen tråkket over... Understatement of the year!... Den va meir som kappa rætt av!

    Badenymfe-hilsen fra Maratonjenta i solskinnet!

    SvarSlett